Word SEO-slim met de Seocare Kennisbank
Categorie: Tips & Tricks
"Als je niet kunt delen, kun je ook niet vermenigvuldigen. Kennis is macht, kennisoverdracht is groei."
Stephan Jordan
Coördinator @ Seocare
Hoe kun je conversies bijhouden?
Zoekmachinemarketing is niet alleen handig om boven de ‘normale’ zoekresultaten in Google te komen, maar ook om de waardes van de campagnes te kunnen meten. Dit hou je bij aan de hand van conversies. Ook wel de belangrijkste acties die je wilt dat jouw websitebezoekers uitvoeren. Er zijn hier verschillende handige tools voor en in…
Lees verder Dé manier om jouw Displaycampagnes zo goed mogelijk te laten presteren
Google Ads kan veel meer dan alleen Search Met onze Google Ads tips en tricks hebben we het tot nu toe voornamelijk gehad over Search campagnes. Google Ads heeft alleen veel meer mogelijkheden, waaronder de super effectieve Display campagnes. Het grote verschil tussen Search en Display is dat je bij Search mensen kunt bereiken die…
Lees verder Dé truc om minder te betalen voor je Google Ads en hoger te scoren dan een ander
Een belangrijk onderdeel van je Google Ads campagne Zoekwoorden bepalen aan het eind van de dag wanneer jouw advertentie wordt weergegeven. Het is daarom essentieel dat je bepaalt welke zoekwoorden je gebruikt en welk effect ze hebben op de campagne. In dit artikel kun je erachter komen hoe je passende en bruikbare zoekwoorden kunt vinden,…
Lees verder Het geheim van advertentiegroepen in Google Ads
Waarom advertentiegroepen zo belangrijk zijn In dit artikel bespreken we in detail wat advertentiegroepen precies zijn, waarom ze belangrijk zijn, hoe je advertentiegroepen kunt inrichten, hoe je meer resultaat krijgt door je advertentiegroepen en natuurlijk hoe je kunt bijsturen om meer resultaat te krijgen. Je kunt onze LinkedIn, artikelen, Facebook, of Instagram in de gaten houden om elke dag…
Lees verder 4 essentiële tips om jouw Google Ads campagnes professioneel voor te bereiden
Een goed begin is het halve werk Voldoende kennis en voorbereiding is essentieel voor een succesvolle Google Ads campagne. Het succes van een goede campagne ligt in 80% van de gevallen aan de adverteerder en niet aan Google Ads. Zorg ervoor dat je genoeg kennis in huis hebt om een goede campagne op te zetten.…
Lees verder Hoe kun je geld verdienen aan COVID-19?
Google heeft een nieuwe tool ontworpen om voor marketeers in kaart te brengen welke producten het meest gewild zijn tijdens de pandemie Google hun ‘Rising Retail Categories’ tool geeft marketeers inzicht in de data van de meest gezochte productcategorieën. De Rising Retail Categories is een tool die voor het eerst in de geschiedenis van Google…
Lees verder Hoe snel verdien je een webshop t.w.v. €9850,- terug?
Hoe belangrijk is een goede fundering van jouw webshop? We ervaren het vaak zat. Ondernemers zien door de bomen het bos niet meer. Bij partij A krijgen ze een offerte voor €20.000, bij partij B krijgen ze een offerte van maar €99 per maand. Welke webshop moet je nou nemen? Je krijgt bij allebei de…
Lees verder 3 tips om je omzet te vergroten door middel van retourzendingen
Hoe moet je nou omgaan met retourzendingen? Je zult het vast wel meegemaakt hebben: een klant besteld iets en stuurt het direct of in een korte tijd weer terug. Zonder opgave van reden. Volgens de Nederlandse wet heeft elke consument een herroepingsrecht en mag dat ook gewoon. Goed voor de consument, pijnlijk voor webshops die…
Lees verder 3 tips om hoger in Google te komen voor bedrijven met veel concurrentie
Help, mijn bedrijf is geen niche! Het is algemeen bekend dat het makkelijk is om te scoren in Google als je een bedrijf hebt in een bepaalde niche markt. Dit betekent tegelijkertijd dat wanneer je een webshop of bedrijf hebt in een meer traditionele markt, je automatisch een veel grotere en hogere concurrentie hebt om…
Lees verder Hoeveel woorden moet je op je pagina schrijven voor goede SEO?
Hoeveel woorden moet je nou eigenlijk schrijven voordat Google en andere zoekmachines zoals Bing en Yahoo je pagina goed vinden? Hoeveel woorden kan een pagina maximaal bevatten? Wist je dat er een minimaal aantal woorden wordt aangeraden? Een goede vuistregel is: 300 woorden is ideaal, 150 woorden is het absolute minimum aantal woorden. Maar, de…
Lees verder