Word SEO-slim met de Seocare Kennisbank

Categorie: SEA

"Als je niet kunt delen, kun je ook niet vermenigvuldigen. Kennis is macht, kennisoverdracht is groei."

Stephan Jordan
Coördinator @ Seocare

Wat is het verschil tussen SEO en SEA?

Als je bekend bent in de online marketingwereld dan heb je de termen vast wel eens voorbij zien komen. Bij nieuwe klanten kan dit nog wel eens voor verwarring zorgen, dus daarom willen dit graag aan de hand van wat voorbeelden toelichten. Vaak zorgt een mix van zowel SEO (zoekmachine optimalisatie) als SEA (zoekmachine adverteren)…
Lees verder

Verbeter vindbaarheid social media met deze tips

Niet alleen als particulier kun je baat hebben bij social media, ook als bedrijf zijn er diverse voordelen te behalen. Misschien kun je met jouw bedrijf wel de juiste mensen bereiken door een handige video met tips of juist door leuke stories op Instagram. Het is belangrijk om te ontdekken wat mensen zowel online als…
Lees verder

Zo bereik je een optimaal resultaat met mobiel adverteren

Mobiele advertenties zijn niet meer weg te denken uit ons leven. We starten onze Instagram of Facebook waarbij we gelijk diverse advertenties voorgeschoteld krijgen. Dit kan via een story zijn op Instagram, maar ook je laatst gegoogled paar schoenen kunnen plots voorbij komen. Mobiele advertenties bieden dus veel kansen om met mensen en met misschien…
Lees verder

5 gouden tips voor een sterke tekstadvertentie op Google

Wist je dat een tekstadvertentie het meest wordt vertoond en op wordt geklikt in de zoekmachine? In dit artikel willen we je graag op weg helpen om een goede tekstadvertentie in Google Ads te schrijven. Doordat er een groot aanbod is van tekstadvertenties, is het belangrijk om er écht uit te springen. We willen er…
Lees verder

Dé manier om jouw Displaycampagnes zo goed mogelijk te laten presteren

Google Ads kan veel meer dan alleen Search Met onze Google Ads tips en tricks hebben we het tot nu toe voornamelijk gehad over Search campagnes. Google Ads heeft alleen veel meer mogelijkheden, waaronder de super effectieve Display campagnes. Het grote verschil tussen Search en Display is dat je bij Search mensen kunt bereiken die…
Lees verder

Dé truc om minder te betalen voor je Google Ads en hoger te scoren dan een ander

Een belangrijk onderdeel van je Google Ads campagne Zoekwoorden bepalen aan het eind van de dag wanneer jouw advertentie wordt weergegeven. Het is daarom essentieel dat je bepaalt welke zoekwoorden je gebruikt en welk effect ze hebben op de campagne. In dit artikel kun je erachter komen hoe je passende en bruikbare zoekwoorden kunt vinden,…
Lees verder

Het geheim van advertentiegroepen in Google Ads

Waarom advertentiegroepen zo belangrijk zijn In dit artikel bespreken we in detail wat advertentiegroepen precies zijn, waarom ze belangrijk zijn, hoe je advertentiegroepen kunt inrichten, hoe je meer resultaat krijgt door je advertentiegroepen en natuurlijk hoe je kunt bijsturen om meer resultaat te krijgen. Je kunt onze LinkedIn, artikelen, Facebook, of Instagram in de gaten houden om elke dag…
Lees verder

In 4 stappen een Google Ads campagne inrichten

Stap 1: Kies een geschikte campagne In dit artikel zullen we een aantal tips geven waarmee je jouw Google Ads campagne zo goed mogelijk in kunt richten. In Google Ads kun je een campagne type selecteren waarmee je wilt adverteren. We zullen hier kort bespreken welke types dat zijn en wat je ermee kunt. Je…
Lees verder

4 essentiële tips om jouw Google Ads campagnes professioneel voor te bereiden

Een goed begin is het halve werk Voldoende kennis en voorbereiding is essentieel voor een succesvolle Google Ads campagne. Het succes van een goede campagne ligt in 80% van de gevallen aan de adverteerder en niet aan Google Ads. Zorg ervoor dat je genoeg kennis in huis hebt om een goede campagne op te zetten.…
Lees verder

Wat is Google Ads?

Jouw kickstart naar succes Google Ads is een zeer populair en vooral krachtig advertentieplatform waar bijna geen enkel ander advertentienetwerk aan kan tippen. Google Ads heeft allerlei functies die erop zijn gericht jouw ideale doelgroep zo specifiek te benaderen en tegen hele lage kosten. Doordat de advertenties worden bekeken door mensen die actief op zoek…
Lees verder