Onze kennisbank

Leer zelf zoekmachine marketing

meer bezoekers
Meer bezoekers
meer-bestellingen-aligned
Meer bestellingen
meer-rendement-aligned
Meer rendement
Domein autoriteit

september 23 2020

Hoe verhoog je de domein autoriteit van een website?

De domein autoriteit (ook wel domeinwaarde) geeft aan hoe belangrijk en relevante een zoekmachine jouw website vindt. Wanneer je zelf aan de slag wilt gaan met het verbeteren van je rankings op de website, dan is het verstandig om aan de slag te gaan met zoekmachine optimalisatie. Een belangrijk onderdeel voor deze ranking is domein…
Verder lezen
website-seo

september 16 2020

Hoe optimaliseer ik een pagina om hoger te komen in Google?

Als je als bedrijf hoger gevonden wilt worden in Google is het verstandig om je pagina’s één voor één te optimaliseren. Dit wordt ook wel pagina optimalisatie (of On Page Optimalisatie) genoemd. Het duurt soms lang om hoger in Google te komen, maar als je eenmaal een hoge pagina heb bereikt, kan het effect nog…
Verder lezen
Influencer-promoot-kleding

september 10 2020

3 redenen waarom jij social influencers in moet zetten

Social influencers inzetten in jouw bedrijf.. waarom eigenlijk? Doordat we leven in een constant ontwikkelende online wereld is het van belang om bij te blijven en te zorgen dat je gezien wordt door je potentiële kopers. Social influencers hebben vaak veel volgers, waardoor ze een grote invloed uit kunnen oefenen. Denk bijvoorbeeld aan YouTuber die…
Verder lezen
nieuw-product-op-markt

september 9 2020

Waarom mislukken nieuwe producten vaak?

Bedrijven staan voor een belangrijke uitdaging: een nieuw product ontwikkelen, terwijl de kans op succes vaak klein is. Om een geslaagd nieuw product te bedenken moet je als bedrijf inzicht hebben in je consumenten, markten & concurrenten. Een product ontwikkelen waarbij je dus écht een superieure waarde kan bieden aan klanten. In dit artikelen vertellen…
Verder lezen
werken-vanuit-huis

september 8 2020

5 tips om je productiviteit te verhogen tijdens werk

We kennen het allemaal wel: je wilt het liefst zo fit mogelijk opstaan, zo productief mogelijk te werk gaan en ook nog eens je hele to-do lijst afwerken. Leuk allemaal, totdat Covid-19 om de hoek kwam kijken. Door elke dag naar kantoor te gaan, kwam er vanzelf ritme in je dagelijkse bezigheden. Nu je (misschien)…
Verder lezen
Domeinnaam-kiezen

september 7 2020

Een geschikte domeinnaam kiezen: zo doe je dat!

Wist je dat Google zelfs waarde hecht aan de woorden in je domeinnaam? Dat betekent dat je in Google makkelijker scoort op woorden die voorkomen in de domeinnaam. Dit is natuurlijk ergens wel logisch, omdat je domeinnaam aangeeft dat je website vooral over die bepaalde zoekwoord combinatie gaat. In dit artikel vertellen we je wat…
Verder lezen
Wie-ben-ik-?

september 3 2020

Zo schrijf je een goede ‘over ons’ pagina

Vaak is de ‘over ons’ pagina een veel bekeken pagina op je website. Het is namelijk dé plek waar je meer informatie over jezelf of over het bedrijf neer kunt zetten. Het is de plek waar je bedrijf een gezicht krijgt, want wie heeft nu eigenlijk de website opgericht en hoe heb je je passies omgezet…
Verder lezen
Notities-maken-via-laptop

september 2 2020

Kennis verbreden met Skillshop van Google

Als online marketeer is kennis over Google Ads en Google Analytics erg handig om te hebben. Je kunt je kennis bijspijkeren door handige marketingboeken zoals bijvoorbeeld “The positive Sum Game” of “Worlds of Wonder” te lezen, maar je kunt ook via Google gratis certificaten behalen. Als je een goede Google Ads specialist wil worden, dan zijn…
Verder lezen
Verschillende-bestandsnamen

september 1 2020

Foto’s opslaan: meest gebruikte bestandstypen

Bestanden zijn er in enorm veel soorten en formaten en juist al deze soorten kunnen voor problemen zorgen. Niks is vervelender dan de ontvanger die de foto niet kan openen. Je ziet de termen: JPEG, PNG & GIF wel eens voorbij komen, maar wat zijn eigenlijk de verschillen tussen al deze bestandsnamen? Welke kun je…
Verder lezen
Zoeken-op-Google

augustus 31 2020

10 geavanceerde zoektips Google

Wist je dat er maandelijks meer dan 1 miljard mensen een bezoekje brengen aan Google? Dat is bijna 15 % van onze wereldbevolking.. Wow! De meeste mensen gebruiken Google meerdere malen per dag. De kans is groot dat je Google gebruikt in de meest eenvoudige vorm, waarbij je enkele woorden intypt in de zoekbalk en…
Verder lezen
Kopiëren-data

augustus 27 2020

Wat is duplicate content?

Wanneer er meerdere malen dezelfde content op het internet staat, dan spreekt Google van duplicate content. Een gebruiker van Google zou dan namelijk twee keer dezelfde informatie ontvangen op verschillende resultaten en dat is geen resultaat. Het kan vaak ontstaan zonder dat je er bewust van bent. Er zijn ook ondernemers die geen zin hebben…
Verder lezen
Ankertest-voorbeeld-illustratie

augustus 26 2020

Lees hier waarom de anchortekst belangrijk is voor SEO

De anchortekst is een zichtbare link voor gebruikers wat de rangorde in Google positief of negatief kan beïnvloeden. Google associeert deze tekst namelijk met de pagina die erachter ligt. Het is dus belangrijk om ervoor te zorgen dat de backlinks naar je website voor jou een interessante anchortekst bevatten. In dit artikel leren we je…
Verder lezen
Illustratie-backlinks

augustus 25 2020

Backlinks kopen?

Wil je graag op plek 1 staan in Google bij een bepaalde zoekvraag? Dan ben je niet de enige. Er zijn misschien wel tientallen of honderden bedrijven die precies hetzelfde willen met hun website. Hoe zorg je er dan nu voor dat jouw bedrijf de eerste plek krijgt? Daar zijn backlinks voor. Hoe meer websites…
Verder lezen
Instagram-reels

augustus 24 2020

Nieuw: Instagram Reels

Misschien heb je het al eerder voorbij zien komen: Instagram Reels, een nieuwe functionaliteit binnen de Instagram app. En wat voor een! Naast Stories en Instagram TV (IGTV) kun je nu dus ook video’s combineren met muziek van bekende artiesten. De app heeft veel overeen met de bekende app TikTok. (volg je ons al op…
Verder lezen
Social-media-aantrekkingskracht

augustus 20 2020

Zo krijg je meer social media shares

Niet alleen de invloed van social media op je zoekresultaten is belangrijk, maar ook het zorgen voor ‘sociale autoriteit’. Denk hierbij aan het aantal shares, likes, plusjes en retweets. Op deze manier krijgt de bezoeker namelijk een stuk meer vertrouwen in de website en ook de kwaliteit van de content. Reden genoeg om te zorgen…
Verder lezen
Evergreen-content

augustus 19 2020

Wat is evergreen content?

Wellicht heb je nog niet eerder van het begrip: evergreen content gehoord. Steeds meer websites proberen evergreen content te schrijven om autoriteit te bouwen en hoger te scoren in Google. Maar wat is evergreen content nu precies? Het is het schrijven van content wat relevant blijft voor een langer termijn. Dit kunnen artikelen zijn, maar ook…
Verder lezen
seocare-logo-wit

Adres

Westplein 12
3016 BM  Rotterdam

Visit us

Ben je al een winnaar?

Google Beoordelingen
4.9
Gebaseerd op 29 beoordelingen