Tips & Tricks

juli 10 2020

Hoe ontdek je nieuwe kansen in de markt?

Ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging voor je bedrijf? Of ben je van plan om in de toekomst je eigen bedrijf op te zetten? Dan zijn er verschillende mogelijkheden om uniek in de markt te worden. Met diverse tools kun je peilen wat de situatie is in de markt en hoe dit in…
Verder lezen

juli 7 2020

Dit zijn de mogelijkheden van e-mailmarketing

Wist je dat e-mailmarketing jouw de mogelijkheid geeft om inzicht te krijgen in het klantgedrag? Zo kun je eenvoudig gepersonaliseerde informatie aanbieden aan misschien wel je (potentiële) klanten. Het is niet voor niks dat vele bedrijven al goed actief zijn in het verspreiden van krachtige en informatieve e-mails. In dit artikel bespreken we graag de…
Verder lezen

juni 29 2020

Hoe kun je conversies bijhouden?

Zoekmachinemarketing is niet alleen handig om boven de ‘normale’ zoekresultaten in Google te komen, maar ook om de waardes van de campagnes te kunnen meten. Dit hou je bij aan de hand van conversies. Ook wel de belangrijkste acties die je wilt dat jouw websitebezoekers uitvoeren. Er zijn hier verschillende handige tools voor en in…
Verder lezen

juni 8 2020

Dé manier om jouw Displaycampagnes zo goed mogelijk te laten presteren

Google Ads kan veel meer dan alleen Search Met onze Google Ads tips en tricks hebben we het tot nu toe voornamelijk gehad over Search campagnes. Google Ads heeft alleen veel meer mogelijkheden, waaronder de super effectieve Display campagnes. Het grote verschil tussen Search en Display is dat je bij Search mensen kunt bereiken die…
Verder lezen

juni 5 2020

Dé truc om minder te betalen voor je Google Ads en hoger te scoren dan een ander

Een belangrijk onderdeel van je Google Ads campagne Zoekwoorden bepalen aan het eind van de dag wanneer jouw advertentie wordt weergegeven. Het is daarom essentieel dat je bepaalt welke zoekwoorden je gebruikt en welk effect ze hebben op de campagne. In dit artikel kun je erachter komen hoe je passende en bruikbare zoekwoorden kunt vinden,…
Verder lezen

juni 2 2020

Het geheim van advertentiegroepen in Google Ads

Waarom advertentiegroepen zo belangrijk zijn In dit artikel bespreken we in detail wat advertentiegroepen precies zijn, waarom ze belangrijk zijn, hoe je advertentiegroepen kunt inrichten, hoe je meer resultaat krijgt door je advertentiegroepen en natuurlijk hoe je kunt bijsturen om meer resultaat te krijgen. Je kunt onze LinkedIn, artikelen, Facebook, of Instagram in de gaten houden om elke dag…
Verder lezen

mei 26 2020

4 essentiële tips om jouw Google Ads campagnes professioneel voor te bereiden

Een goed begin is het halve werk Voldoende kennis en voorbereiding is essentieel voor een succesvolle Google Ads campagne. Het succes van een goede campagne ligt in 80% van de gevallen aan de adverteerder en niet aan Google Ads. Zorg ervoor dat je genoeg kennis in huis hebt om een goede campagne op te zetten.…
Verder lezen

mei 12 2020

Hoe kun je geld verdienen aan COVID-19?

Google heeft een nieuwe tool ontworpen om voor marketeers in kaart te brengen welke producten het meest gewild zijn tijdens de pandemie Google hun ‘Rising Retail Categories’ tool geeft marketeers inzicht in de data van de meest gezochte productcategorieën. De Rising Retail Categories is een tool die voor het eerst in de geschiedenis van Google…
Verder lezen

mei 8 2020

Hoe snel verdien je een webshop t.w.v. €9850,- terug?

Hoe belangrijk is een goede fundering van jouw webshop? We ervaren het vaak zat. Ondernemers zien door de bomen het bos niet meer. Bij partij A krijgen ze een offerte voor €20.000, bij partij B krijgen ze een offerte van maar €99 per maand. Welke webshop moet je nou nemen? Je krijgt bij allebei de…
Verder lezen

februari 21 2020

3 tips om je omzet te vergroten door middel van retourzendingen

Hoe moet je nou omgaan met retourzendingen? Je zult het vast wel meegemaakt hebben: een klant besteld iets en stuurt het direct of in een korte tijd weer terug. Zonder opgave van reden. Volgens de Nederlandse wet heeft elke consument een herroepingsrecht en mag dat ook gewoon. Goed voor de consument, pijnlijk voor webshops die…
Verder lezen