Word SEO-slim met de Seocare Kennisbank
Categorie: SEO
"Als je niet kunt delen, kun je ook niet vermenigvuldigen. Kennis is macht, kennisoverdracht is groei."
Stephan Jordan
Coördinator @ Seocare
Hoe optimaliseer ik een pagina om hoger te komen in Google?
Als je als bedrijf hoger gevonden wilt worden in Google is het verstandig om je pagina’s één voor één te optimaliseren. Dit wordt ook wel pagina optimalisatie (of On Page Optimalisatie) genoemd. Het duurt soms lang om hoger in Google te komen, maar als je eenmaal een hoge pagina heb bereikt, kan het effect nog…
Lees verder 10 geavanceerde zoektips Google
Wist je dat er maandelijks meer dan 1 miljard mensen een bezoekje brengen aan Google? Dat is bijna 15 % van onze wereldbevolking.. Wow! De meeste mensen gebruiken Google meerdere malen per dag. De kans is groot dat je Google gebruikt in de meest eenvoudige vorm, waarbij je enkele woorden intypt in de zoekbalk en…
Lees verder Lees hier waarom de anchortekst belangrijk is voor SEO
De anchortekst is een zichtbare link voor gebruikers wat de rangorde in Google positief of negatief kan beïnvloeden. Google associeert deze tekst namelijk met de pagina die erachter ligt. Het is dus belangrijk om ervoor te zorgen dat de backlinks naar je website voor jou een interessante anchortekst bevatten. In dit artikel leren we je…
Lees verder Backlinks kopen?
Wil je graag op plek 1 staan in Google bij een bepaalde zoekvraag? Dan ben je niet de enige. Er zijn misschien wel tientallen of honderden bedrijven die precies hetzelfde willen met hun website. Hoe zorg je er dan nu voor dat jouw bedrijf de eerste plek krijgt? Daar zijn backlinks voor. Hoe meer websites…
Lees verder Wat is het verschil tussen SEO en SEA?
Als je bekend bent in de online marketingwereld dan heb je de termen vast wel eens voorbij zien komen. Bij nieuwe klanten kan dit nog wel eens voor verwarring zorgen, dus daarom willen dit graag aan de hand van wat voorbeelden toelichten. Vaak zorgt een mix van zowel SEO (zoekmachine optimalisatie) als SEA (zoekmachine adverteren)…
Lees verder Hoe start je met linkbuilding?
Het woord linkbuilding klinkt vaak ingewikkeld, maar eigenlijk is het niet meer dan het beheren, aanmaken, aanvragen en het verwijderen van links om je positie binnen de zoekmachines te verbeteren. Wanneer er bijvoorbeeld meerdere websites naar jouw persoonlijke website linken, dan gaat de autoriteit en de bekendheid van je website omhoog. Zo kun je meer…
Lees verder Verbeter vindbaarheid social media met deze tips
Niet alleen als particulier kun je baat hebben bij social media, ook als bedrijf zijn er diverse voordelen te behalen. Misschien kun je met jouw bedrijf wel de juiste mensen bereiken door een handige video met tips of juist door leuke stories op Instagram. Het is belangrijk om te ontdekken wat mensen zowel online als…
Lees verder Hoe kun je geld verdienen aan COVID-19?
Google heeft een nieuwe tool ontworpen om voor marketeers in kaart te brengen welke producten het meest gewild zijn tijdens de pandemie Google hun ‘Rising Retail Categories’ tool geeft marketeers inzicht in de data van de meest gezochte productcategorieën. De Rising Retail Categories is een tool die voor het eerst in de geschiedenis van Google…
Lees verder Hoe snel verdien je een webshop t.w.v. €9850,- terug?
Hoe belangrijk is een goede fundering van jouw webshop? We ervaren het vaak zat. Ondernemers zien door de bomen het bos niet meer. Bij partij A krijgen ze een offerte voor €20.000, bij partij B krijgen ze een offerte van maar €99 per maand. Welke webshop moet je nou nemen? Je krijgt bij allebei de…
Lees verder De knapste man van Rotterdam
Niet iedereen kan de knapste man van Rotterdam van 2020 zijn Ben je op zoek naar de knapste man van Rotterdam? Je bent niet alleen! … of toch wel? Er is recentelijk een individuele “contest” geweest op Google, waarbij er op een landingspagina gevraagd werd aan Google: “Wie is de knapste man van Rotterdam”? Verleiding…
Lees verder