Word SEO-slim met de Seocare Kennisbank

Categorie: Berichten

"Als je niet kunt delen, kun je ook niet vermenigvuldigen. Kennis is macht, kennisoverdracht is groei."

Stephan Jordan
Coördinator @ Seocare

15 vragen waar je het antwoord echt op moet weten als je met Google Ads aan de slag wilt

Om Google Ads certified te worden zul je een aantal examens moeten trotseren In dit artikel gaan we het hebben over een aantal van de vragen die voorkomen in de ‘knowledge check assessment’ van Google. We geven het correcte antwoord en lichten toe waarom dat antwoord juist is en wat eventueel de verschillen zijn. Deze…
Lees verder

Hoe kun je geld verdienen aan COVID-19?

Google heeft een nieuwe tool ontworpen om voor marketeers in kaart te brengen welke producten het meest gewild zijn tijdens de pandemie Google hun ‘Rising Retail Categories’ tool geeft marketeers inzicht in de data van de meest gezochte productcategorieën. De Rising Retail Categories is een tool die voor het eerst in de geschiedenis van Google…
Lees verder

Hoe snel verdien je een webshop t.w.v. €9850,- terug?

Hoe belangrijk is een goede fundering van jouw webshop? We ervaren het vaak zat. Ondernemers zien door de bomen het bos niet meer. Bij partij A krijgen ze een offerte voor €20.000, bij partij B krijgen ze een offerte van maar €99 per maand. Welke webshop moet je nou nemen? Je krijgt bij allebei de…
Lees verder

Corona zorgt voor grote vraag naar saturatiemeters

Thuiszorgwinkel.nl bevestigd eigenhandig de cijfers van het CBS Vorige week schreven we al dat sinds de uitbraak van het Coronavirus de omzet van e-commerce in zijn algemeenheid ongeveer 29% is gegroeid ten opzichte van dezelfde maand een jaar geleden. In sommige sectoren is deze stijging velen malen groter doordat er niet alleen minder offline gekocht…
Lees verder

Winkelstraat genoodzaakt om snel te digitaliseren door Coronavirus

Vooral kledingwinkels hebben last van Corona Fysieke winkels en met name non-food winkels hebben het grootste omzetverlies sinds 2005 volgens het CBS. Kledingzaken, schoenen en lederwaren hebben het het zwaarst. Online doet het een stuk beter E-commerce draait daarentegen recordaantallen. Op het internet is bijna 29% meer omgezet dan een jaar geleden. Het CBS schrijft…
Lees verder

Starten met adverteren in Google deel 3: Smart Shopping campagnes

Alles over Smart Shopping campagnes Naast het meest bekende en gebruikte “Search Network” campagne type heb je ook het “Shopping” campagne type. Voor webwinkels zijn deze twee campagne types vaak het meest gewild en gevraagd. Een Smart Shopping campagne versimpelt het campagne management, maximaliseert de conversiewaarde en breid gemakkelijk je bereik uit. Dit campagne subtype…
Lees verder

3 tips om je omzet te vergroten door middel van retourzendingen

Hoe moet je nou omgaan met retourzendingen? Je zult het vast wel meegemaakt hebben: een klant besteld iets en stuurt het direct of in een korte tijd weer terug. Zonder opgave van reden. Volgens de Nederlandse wet heeft elke consument een herroepingsrecht en mag dat ook gewoon. Goed voor de consument, pijnlijk voor webshops die…
Lees verder

IT’ers stellen vaak niet de juiste vragen

Defensie zal waarschijnlijk wederom falen met een gigantisch IT project RTL Z schrijft vandaag dat onze staatssecretaris Barbara Visser tegen een miljardenstrop aankijkt. Een cruciaal technologieproject is tijdelijk opgeschort en er hangen op dit moment claims boven het hoofd van Defensie. Het is niet voor het eerst dat IT projecten van de overheid langer duren,…
Lees verder

Hollands Kaashuis, de kaaswinkel van de toekomst

Bedrijven zijn ook mensen Onze klanten zijn altijd onze grootste bron van inspiratie. Achter elk bedrijf schuilt één of meerdere ondernemers die elke dag alles op alles zetten om hun bedrijf succesvol te maken. Wat doet Hollands Kaashuis? Hollands Kaashuis is een specialist op het gebied van kazen voor consumenten. Het assortiment is groot en…
Lees verder

Starten met adverteren in Google deel 2: Een campagne succesvol maken

Hoe maak je een succesvolle Google Ads campagne? Er zijn verschillende manieren om de prestaties van een nieuwe ad campagne te verbeteren. Dit artikel geeft een aantal tips om te verzekeren dat je de beste instellingen hebt gekozen voor een succesvolle campagne. Heb je deel 1 nog niet gelezen? Lees dan eerst alles over Google…
Lees verder