Word SEO-slim met de Seocare Kennisbank
Categorie: Tips & Tricks
"Als je niet kunt delen, kun je ook niet vermenigvuldigen. Kennis is macht, kennisoverdracht is groei."
Stephan Jordan
Coördinator @ Seocare
Waarom mislukken nieuwe producten vaak?
Bedrijven staan voor een belangrijke uitdaging: een nieuw product ontwikkelen, terwijl de kans op succes vaak klein is. Om een geslaagd nieuw product te bedenken moet je als bedrijf inzicht hebben in je consumenten, markten & concurrenten. Een product ontwikkelen waarbij je dus écht een superieure waarde kan bieden aan klanten. In dit artikelen vertellen…
Lees verder Zorgt schaarste voor meer aankopen?
Je ziet het steeds vaker voorbij komen, kreten als ‘zolang de voorraad strekt’ en ‘nog maar drie plaatsen beschikbaar’. Wij, als consumenten raken hier zowel bewust als onbewust door geprikkeld, want je zult nu maar net te laat zijn… Dat zou balen zijn! Door beperkte beschikbaarheid te benadrukken verhoog je de motivatie bij de consumenten…
Lees verder Zo haal je het meeste uit spreadsheets
Als je veel gegevens moet bewaren, zoals financiële budgetten, projectplannen en databases, zijn Microsoft Excel-spreadsheet software en Apple’s Google Spreadsheets erg handig. Stel dat je verantwoordelijk bent voor het opslaan van informatie over de samenstelling van een dorp. Je kunt dan de spreadsheet gebruiken om het adres, de naam en de geboortedatum bij te houden,…
Lees verder Dit is de kracht van reviews
Stel je gaat online een nieuwe camera kopen, maar je weet nog niet waar. Je gaat dan vaak eerst het gehele internet afspeuren en reviews lezen van eerdere consumenten. Nou, je bent niet de enige! In de online omgevingen zijn reviews vaak de belangrijkste vorm van sociaal bewijs. Een tevreden klant laat een positieve review…
Lees verder Zo scoor je met afbeeldingen
Wist je dat je in een afbeelding op maar liefst drie plekken je zoekwoord kunt verwerken? Afbeeldingen zijn niet alleen om je content te verrijken, maar brengen ook allerlei seo-voordelen met zich mee. Ook maak je met een afbeelding teksten op de website beter leesbaar, doordat je de lezer niet belast met alleen maar lappen…
Lees verder Deze marketingboeken wil je lezen als ondernemer
Misschien ben je wel een ondernemer, marketingmanager, directeur van een bedrijf of een coach die mensen helpt om beter te worden in hun mindset. Er zijn genoeg redenen om je kennis te verrijken met nieuwe informatie omtrent marketing. Zo komen er elke jaar nieuwe tools bij en ben je nooit uitgeleerd als je goed wilt…
Lees verder Succes behalen met een Instagram bedrijfsprofiel
Jup, met meer dan 500 miljoen dagelijkse gebruikers (!) op Instagram kun je met je bedrijf een hoop resultaat boeken. Met een goede instagram bedrijfspagina zorg je niet alleen meer bereik, maar ook je zichtbaarheid en naamsbekendheid worden vergroot. Kortom: zonde als je je merk op deze manier niet visueel sterk op de kaart zou…
Lees verder Meer winst door online verkopen? Start vandaag
Het verkopen van een product online is niet alleen een kwestie van een simpele website opzetten, want met deze website ben je er (helaas) nog niet. Naast dat het belangrijk is dat de website voor verschillende apparaten is geoptimaliseerd, is het ook goed om te kijken naar de verbetering omtrent navigatie en zoekmogelijkheden. Kortom: om…
Lees verder Hoe ontdek je nieuwe kansen in de markt?
Ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging voor je bedrijf? Of ben je van plan om in de toekomst je eigen bedrijf op te zetten? Dan zijn er verschillende mogelijkheden om uniek in de markt te worden. Met diverse tools kun je peilen wat de situatie is in de markt en hoe dit in…
Lees verder Dit zijn de mogelijkheden van e-mailmarketing
Wist je dat e-mailmarketing jouw de mogelijkheid geeft om inzicht te krijgen in het klantgedrag? Zo kun je eenvoudig gepersonaliseerde informatie aanbieden aan misschien wel je (potentiële) klanten. Het is niet voor niks dat vele bedrijven al goed actief zijn in het verspreiden van krachtige en informatieve e-mails. In dit artikel bespreken we graag de…
Lees verder