Word SEO-slim met de Seocare Kennisbank
Categorie: How to
"Als je niet kunt delen, kun je ook niet vermenigvuldigen. Kennis is macht, kennisoverdracht is groei."
Stephan Jordan
Coördinator @ Seocare
Hoe verhoog je de domein autoriteit van een website?
De domein autoriteit (ook wel domeinwaarde) geeft aan hoe belangrijk en relevante een zoekmachine jouw website vindt. Wanneer je zelf aan de slag wilt gaan met het verbeteren van je rankings op de website, dan is het verstandig om aan de slag te gaan met zoekmachine optimalisatie. Een belangrijk onderdeel voor deze ranking is domein…
Lees verder Een geschikte domeinnaam kiezen: zo doe je dat!
Wist je dat Google zelfs waarde hecht aan de woorden in je domeinnaam? Dat betekent dat je in Google makkelijker scoort op woorden die voorkomen in de domeinnaam. Dit is natuurlijk ergens wel logisch, omdat je domeinnaam aangeeft dat je website vooral over die bepaalde zoekwoord combinatie gaat. In dit artikel vertellen we je wat…
Lees verder Zo schrijf je een goede ‘over ons’ pagina
Vaak is de ‘over ons’ pagina een veel bekeken pagina op je website. Het is namelijk dé plek waar je meer informatie over jezelf of over het bedrijf neer kunt zetten. Het is de plek waar je bedrijf een gezicht krijgt, want wie heeft nu eigenlijk de website opgericht en hoe heb je je passies omgezet…
Lees verder Google mijn bedrijf inrichten? 5 tips voor succes
Daar sta je dan met een lekke fietsband in de stad. En nu? Lopend naar huis of via Google Maps kijken welke fietsenmakers er in de buurt zijn? Vaak tik je op Google in waar je het beste je fiets kunt laten repareren, check je nog even de openingstijden en natuurlijk ook de reviews. Ondanks…
Lees verder Een productdetailpagina aanmaken – deel 2
In het vorige artikel heb je kunnen lezen over wat de bezoeker graag wilt lezen op een productdetailpagina en hoe je dit als bedrijf het beste in kunt richten. In deel 2 bij het aanmaken van een productdetailpagina willen we je graag meer vertellen over de lay-out van deze pagina, het inschakelen van een chatbot…
Lees verder Een productdetailpagina aanmaken – deel 1
Wanneer je online meerdere producten aanbiedt, kun je ervoor kiezen om een eigen productdetailpagina aan te maken. In dit artikel willen we je graag in twee delen meenemen hoe je dit het beste in kunt richten. Zo’n pagina klinkt misschien een beetje ingewikkeld, maar het is eigenlijk niets meer dan overzichtelijke pagina waarop het bedrijf…
Lees verder Starten met videomarketing? Lees hier concrete tips & tricks
Videomarketing wordt stééds populairder. Video helpt je om van mensen in de doelgroep je klant te maken. Dit werkt eigenlijk hetzelfde als bijvoorbeeld op je website of via social media maar via video is én de geloofwaardigheid groter en zien de klanten wie achter het merk of bedrijf zit. Video is dus een belangrijk onderdeel binnen…
Lees verder